Rolig langtur løp i Estenstadmarka (7. sep)
Oppmøte kl 09:00 Store-P
Rolig langtur løp i Estenstadmarka. Møt opp for å få en god start på søndagen, samtidig som du får med deg en av de fineste løperundene i Trondheim. Det kan være lurt å ta med seg en liten sjokolade eller en ekstra brødskive i drikkebeltet. Håper på å se mange jenter nettopp denne søndagen. Det planlegges en hyggelig vaffellunsj for alle jenter hos Ingeborg etter langturen. Mer info kommer.
Rolig langtur rulleski klassisk (7. sep)
Oppmøte kl 09:00 Stavne bru
Vi vil også denne søndagen tilby en rolig langtur på rulleski. Basisrunden er vassfjellet rundt, men de som vil gå lengre kan eventuelt ta av ved klett, og avslutte med byneset rundt. Det kan være lurt å ta med seg noen brødskiver, slik at en ikke går tom.