Treningsplan Uke « 6 »

Årsmøte (2. feb)

Oppmøte kl 19:00 Gløshaugen

Alle med gyldig medlemskap i NTNUI-langrenn har møterett. Dette er en fin anledning til å få et dypere innblikk i alt som foregår i langrennsgruppa. Nytt styre skal velges og det er som er alltid åpent for benkeforslag. Møtested er Kjl4 på Kjelhuset, Gløshaugen.

Det blir enkel servering og det gamle og nye styret har møteplikt. Vel møtt!

KM Sprint fristil (3. feb)

Oppmøte kl 18:30 Store-P

KM sprint. Årets begivenhet er her, dette må du ikke gå glipp av. Hvem er langrennsgruppas raskeste dame og herre? Dette får vi vite i DAG. Prolog start 1930, med påfølgende heat fortløpende. Sprinten utføres på Saupstad.

jentetrening (4. feb)

Oppmøte kl 17:10 Store-P

Det blir jentetrening på ski i bymarka onsdag. Det blir skigåing, stafetter og en hyggelig tur!!! NB! TA MED HODELYKT om du har, så kan vi gå litt andre steder enn i lysløypa også

Dragvollonsdag (4. feb)

Oppmøte kl 18:30 Idrettsbygget Dragvoll

Vanlig Dragvollonsdag med trappespenst, innefotball og styrke

Styreovertagelsesfest (5. feb)

Oppmøte kl 20:30 NTNUI-kjeller

Det begynner med styremøte for det gamle og nye styre klokken 19:00, før dørene åpner for resten av gjengen klokken 20:30. Da skal det nye styret drikkes inn med vann, maxim og eventuelt sterkere saker. Møt opp og se hvordan skifolka tar seg ut uten racingdress :-)

Egentrening/hviledag

Rolig langtur (7. feb)

Oppmøte kl 10:00 Store-P

Rolig langtur i Bymarka.

For de som møter direkte kan det være aktuelt å møtes i krysset på toppen ved parkering Storsvingen, ca 10.20.

Langtur i Bymarka (8. feb)

Oppmøte kl 09:00 Store-P

Langtur i Bymarka. I utgangspunktet ca 3 timer, men bare å avtale lenger/kortere innad i bilene. Lurt med en tørr trøye og en matbit.