Årsmøte (2. feb)
Oppmøte kl 19:00 Gløshaugen
Alle med gyldig medlemskap i NTNUI-langrenn har møterett. Dette er en fin anledning til å få et dypere innblikk i alt som foregår i langrennsgruppa. Nytt styre skal velges og det er som er alltid åpent for benkeforslag. Møtested er Kjl4 på Kjelhuset, Gløshaugen.
Det blir enkel servering og det gamle og nye styret har møteplikt. Vel møtt!





