Treningsplan Uke « 37 »

Egentrening/hviledag

Tirsdagsintervaller (8. sep)

Oppmøte kl 18:30 Rema 1000, Moholt

Vi starter denne uka opp med elghufsintervaller opp til Estenstadhytta. Intervallene blir som vanlig først 2x4 min (2 min pause), deretter 4x opp til hytta (valgfritt antall). intervallene starter kl 19:00 fra bekken P-plass.

Håper å se mange elghufsere denne tirsdagen.

Bli-kjent-kveld (9. sep)

Oppmøte kl 17:00 Gløshaugen

Bli-kjent-kveld på Studenterhytta. Dette er noe du absolutt ikke må gå glipp av. Her har du sjansen til å bli kjent med mange nye og gamle i langrennsgruppa, samt å få spille litt myrfotball i Bymarkas våte og trivelige myrer. Gratis middag på hytta og sosialt etterpå. det er også dusjmuligheter på hytta, så ta med tørt skift.

Oppmøte utenfor hovedbygget på Gløshaugen

Vi gleder oss til å se deg!

NB! husk 40 kr til sjåførene.

Klubbmesterskap (10. sep)

Oppmøte kl 18:00 Ferista

Årets klubbmesterskap på rulleski går av stabelen, og vi håper så mange som mulig blir med å delta. løypa er ca 5 km lang og starter rett etter byåsen butikksenter. Fellesstarten går kl 18:00 og det kan være lurt å ha med egen klokke.

Fristil - men lønner seg med klassisk

Egentrening/hviledag

Elghufs i Vassfjellet (12. sep)

Oppmøte kl 09:00 Idrettsbygget, Gløshaugen

Elghufs i Vassfjellet. vi kjører 5x8 min med pause på 2 min. Tørt skift og en liten niste er å anbefale.

Husk også på 40 kr til sjåføren!

Bli-kjent-fest (12. sep)

Oppmøte kl 19:00 Skyåsvegen 48

Ny i gruppa - kom på fest da vel. Her har du muligheten til å møte alle likesinnede i en mindre vanlig setting. Det blir aktiviteter som beerpong, baseball-kurs ledet av vår amerikaner, muligheter for å sitte på gjerdet å se på utsikten. Sist men ikke minst, det fresheste av freshe innen pianosoloer, framført av o' store, GO.

https://www.facebook.com/events/404190423109395/

Langtur BYMARKA (13. sep)

Oppmøte kl 13:00

Rolig restitusjonstur i Bymarka etter Bli-kjent-fest (dermed eit litt senere tidspunkt). Ta med godt humør, ein liten sjokolade, drikke og ein god historie så har du den komplette langtur ;)