Hyttekarusell (24. feb)
Oppmøte kl 17:30 Store-P
Det blir HK i Bymarka også denne uka, siden det er der forholdene er best. Start og mål bli på myra etter 3 km krysset, der både start og målgang var under SL og forrige uke.
Det blir klassisk fellesstart kl 18:30, med 10 km for jentene og 15 km for guttene.
VIKTIG! det er kun satt opp 1 tidtaker denne uka, så hvis noen føler et kall for å ta tiden, er det kjempeflott om du sender ein mail til trenerteamet. Vi oppfordrer alle til å ta med klokke sjølv og ta en titt på sluttida di når du kommer i mål, sånn for sikkerhets skyld.
NB! grunnen til at det er satt opp så tidlig HK denne uka er at det blir middag på hytta etter HK. Her er det også dusjmuligheter. middagen koster 60 kr og HUSK 40 kr til sjåførene.
Bli med da vel :)