Klubbmesterskap rulleski (12. sep)
Oppmøte kl 19:00 Ferista
Klubbmesterskap i rulleski går fra ferista til skistua. Vil Martin Hallberg gjenta suksessen fra de to foregående år, eller vil vi få en ny klubbmester? Møt opp i god tid, slik at du rekker å varme opp. Start er 19:00!
Nachspiel klubbmesterskap (12. sep)
Oppmøte kl 20:30 Skiraffen
Etter rulleskirennet, inviterer Skiraffen til ostesmørbrød og melk. Martin Hallberg lager sannsynligvis verdens beste ostesmørbrød, med skinke, ost, ketchup og en hemmelig kryddermiks. Fin anledning til å treffe nye og gamle i langrennsgruppa.
Eirik Marthinsen vant for øvrig konkurransen i å spise flest ostesmørbrød i fjor med ca. 17 enheter (én mer enn Øyvind).